گرافیک سه بعدی تک Tak3d

انیمیشن، موشنگرافیک، مدلسازی سه بعدی و رندر

گرافیک سه بعدی تک Tak3d

انیمیشن، موشنگرافیک، مدلسازی سه بعدی و رندر

۲۶ آبان۲۳:۳۰

ساخت یک پایه نوارچسب در ۳ds max

در مدل‌سازی استفاده از جمع یا تفریق کردن موضوعات از همدیگر روشی متداول و نتیجه این عملیات که بر مبنای جبر بولی ابداع شده شکل‌ها و حجم‌ها‌یی جالب توجه است. در ۳ds max ابزارهای متفاوتی از این روش استفاده می‌کنند که یکی از آنها Procutter است.

حسین حایز | ۲۶ آبان ۹۴ ، ۲۳:۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی